Four out of five, here we go!! ? This is the next in line of the series of five songs recorded at Cadenza Studio little more than I month ago. This song is a personal favorite and I hope you'll like what I did with it! It's played on an Elferink Excalibur, using some nice warm sounding ribbon mics infront of amp and guitar, and that's it!

2.  

The Jazz Guitar Chord Dictionary

User Info Menu

Great playing and tone as always!

Wys?ane z mojego ANE-LX1 przy u?yciu Tapatalka

I certainly do! Very pretty and thanks for sharing!
    Midnight Blues

User Info Menu

Hej Emanuel!

Som vanligt så låter det mycket bra! Det ska bli väldigt intressant att se vad du valt till den femte och förhoppningsvis inte sista inspelningen. Ett extranummer kanske? Spänningen är stor!

Glada hälsningar från Sverige!
    Have I found it yet? I said that but I didn’t knew it. Did I knew that I had found it yet? No, it wasn’t what I was looking for. Nevermind. Ok.

-Pataphysical monologue based on Cartesian theory

Quote Originally Posted by slusar View Post
    Great playing and tone as always!

Wys?ane z mojego ANE-LX1 przy u?yciu Tapatalka

Thank you so much slusar! I'm happy you liked that Keep posted for more, yesterday I released the last one in this series of five, and more coming soon! Thanks again
    All the best!

Quote Originally Posted by Midnight Blues View Post
    I certainly do! Very pretty and thanks for sharing!
    Midnight Blues, thank you so much! Glad you enjoyed that I've been more or less of grid for the last two months, that's why my reply has been slow. New stuff on the way so keep posted and, thank you again!

Quote Originally Posted by Bbmaj7#5#9 View Post
    Hej Emanuel!

Som vanligt så låter det mycket bra! Det ska bli väldigt intressant att se vad du valt till den femte och förhoppningsvis inte sista inspelningen. Ett extranummer kanske? Spänningen är stor!

Glada hälsningar från Sverige!
    Hej igen,

Alltid lika kul att höra från dig! Jag hoppas allt är bra med dig? Jag är ledsen att svar har dröjt men jag har varit mitt uppe i projektet jag pratade om på Kap Verde, och internet-uppkopplningen var ganska begränsad mot slutet, de la om från 3g till 4g och min operatör hade väldigt stora problem, en liten ö med en liten befolkning så det kanske inte är så konstigt, kanske prioriterades andra mer befolkade platser först. Oavsett, tack för din kommentar, jag vet inte om du redan hunnit lyssna? Men igår kom den senaste och sista i denna serien upp (länkar här oavsett). Sista i denna serien men absolut inte den sista, jobbar redan på nytt material

Hälsningar från Barcelona